Julafton 2013

I år åkte jag som sagt hem ganska så sent till Nässjö.
Men när jag väl kom hem så tog det inte lång tid tills jag slappnade av och njöt av ledigheten. Det blev soffmys och klassiska julskinkemackor.
 
Idag började jag julafton med att baka scones till mig och pappa. Mamma hade oturen och jobbade till 14.30.
Vid 13 gick vi som vanligt till mina kusiner på andra sidan gatan. Alla åt sig proppmätta (som varje jul), tittade på Kalle och sen har vi fikat och ätit den klassiska julgröten. Största skillnaden i år var att mormor inte hade gjort gröten och fler åt av den vi hade i år, köpt korvgröt. Undrar varför.. hehe.
 
Det är alltid lika skönt att komma hem efter att ha varit med släkten. Då är det familjens tur att fira egen jul och byta julklappar. Billy hjälpte till och ville öppna allas julklappar. 
Jag måste ha varit väldigt snäll i år för jag fick flera väldigt bra och fina saker. Har världens bästa föräldrar!!
Första gången som jag blir så rörd av julklappar.
 
Nu tittar vi på tv och njuter.
 
Här har ni lite bilder från dagen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0