Återhämtning och fotboll

Tiden går så fort. Varje vecka känns det nästan som om tiden går lite lite fortare.
Imorgon är det fredag igen. Alltid lika skönt även om jag trivs väldigt bra på jobbet. 
Träningen har gått bra i veckan trots att jag har känt mig orkeslös. Man blir inte direkt jättepigg av att det är grått ute och regnar konstant. 
När det var uppehåll idag passade jag på att återigen ta mig till Bokhultet. Men denna gång för att jogga en runda. Hade återhämtningsjogg och rörlighet/bål på programmet idag. Sån härlig luft och så grönt!
 
Avslutade dagen med att gå på damlandskampen mellan Sverige-Nordirland med Ullis. Har alltid tyckt att damfotboll är tråkigt men idag spelade de bra fotboll och det var väldigt kul att kolla på.
Fick mig även en riktig chock precis när vi satt oss på våra platser. Hade glömt att en av mina bästa vänner, Karro, skulle hit i helgen. Tror ni inte hon, Madde och Jonas hade platserna bredvid oss! Blev så glad och chockad på samma gång så tårarna kom! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
You stay classy
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0