Resultat

Vissa dagar är bättre än andra. 
Då är det skönt att ha fantastiska människor runt omkring sig. 
Man kan inte vara på topp jämt.
 
Igår hade jag bara ett återhämtningspass med 20min jogg och rörlighet/rehab. 
Jag joggade på ett av löpbanden på gymmet och ställde in en hastighet som jag förut tyckte var ganska snabbt för att vara jogg. Igår kändes det som ett lugnt och behagligt tempo utan särskild ansträngning. Hur skönt är inte det? Att kunna känna att all höstens löpning har gett lite resultat! Uwe style kanske fungerar ändå, haha. 
 
Idag var det lyftning på programmet. Lite nya övningar så det var roligt.
 
Nu ska jag försöka kolla på ett avsnitt Homeland. Om min datorladdare vill samarbeta.
 
You stay classy San Diego
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0