En vecka kvar

Ännu en vecka har gått och nu är det bara en vecka kvar till första tävlingen! Jag och några till i gruppen ska till Örebro.
Vet inte om varken jag eller min kropp är redo för att tävla ännu men mina tränare säger att det är tidigt och att vi ska tävla oss i form. Vi har inte sprungit något på max än så nästa helg blir det första maxloppet. Ska bli spännande! Blir både 60m och 200m för min del. Kommer köra både distanserna alla tävlingar i vinter. 
Har inte haft en hel inomhussäong sen jag tävlade för IK SISU så ni kan ju tänka er hur längesen det var.. 
 
På nyår tog jag och några kompisar min bil till Stockholm. Det blev en lugn kväll med god mat i trevligt sällskap. Efter att ha kollat på fyrverkerierna gick vi tillbaka till hotellet och la oss. Kanske låter tråkigt men eftersom vi inte skulle gå ut så kände vi att det var bättre med sömn. 
Nyårsdagen spenderades också i Stockholm. Gick runt och kollade och åt lunch innan hemfärd. 
Man blir ganska trött och sliten av att köra längre sträckor så det var tur att vi kunde byta av mellan oss fyra i bilen. 
 
Nu ska jag njuta av mitt lördagsgodis och bara ta det lugnt. 
 
You stay classy San Diego
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0