Back to reality

I måndags började verkligheten igen. Klockan ringde 06.30 och det var dags att göra sig i ordning till jobbet. 
Första veckan har varit bra och rolig men även tuff. Gäller att komma in i rutiner och arbetsuppgifter igen. Plus att jag har fått några nya arbetsuppgifter, men det lär jag mig förhoppningsvis fort. 
 
Träningen har gått väldigt bra den här veckan. Äntligen känner jag att snabbheten och styrkan börjar komma. Det är kul när det äntligen börjar hända lite saker. 
 
Igår firade mitt jobb, Svenska Idrottsfrämjandet 10 år. Det firades genom en heldag som startades med ett lopp runt Trummen, följt av föreläsning av Anna Lindberg och avslutades med en härlig kväll på Fyra Krogar. 
Det var en kväll full med skratt, trevlig sällskap och god mat. 
Idag tar jag det väldigt lugnt. Har redan kollat på fyra avsnitt Greys Anatomy och klockan är bara halv ett! Men ska nog försöka ta mig till Bokhultet och försöka skaffa lite energi inför en ny jobb- och träningsvecka.
Behöver också vara lite vuxen och handla idag så jag har någon mat i veckan. 
 
Bilderna är från förra helgen när jag var hemma.
Blev mycket lek med grannbarnen och helgen avslutades med ett besök i Jönköping hos Anna!
 
 
 
 
 
 
 
 
Billy ville inte att jag skulle åka hem utan honom.
 
Förra veckan avslutade vi testveckan med ett maxpulstest!
 
 
 
Ha en trevlig söndag.
You stay classy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0