En timme i Bokhultet

 
För ett par dagar sedan hade jag besök av mamma, pappa och Billy. Då passade jag på att ta med mig grannen Alexander till Bokhultet för att ta lite bilder.
Alltid lika härligt att gå där ute. Nu var det extra fint när träden börjar slå ut och allt börjar bli grönt. 
Det är något lugnande med att gå där ute. Eller ja, Billy sprang ju som en galning i en timme men för oss andra var det en skön lugn stund i naturen. 
Det blev en hel del bilder som ni kan se. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
You stay classy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0