Vart är julkänslan?

Det är redan 21 december. 
Detta året har gått väldigt fort. Och jag har ännu inte fått någon julkänsla. 
Om det hade kunnat komma lite snö hade det nog varit annorlunda. Men jag hoppas att julkänslan kommer när jag åker hem till familjen på måndag. 
Brukar aldrig åka hem så sent men har träning vid 10 på måndag. 
Vi gjorde tävlingsplanering inför inomhussäsongen igår och första tävlingen blir 11-12 januari i Örebro så det gäller att förbereda sig så mycket som möjligt!

Igår hade vi sprint. Trots ömmande rygg så sprang jag några tiondelar snabbare så det kändes både bra och dåligt. 
På kvällen åt jag och några kompisar tacopaj. Mycket skratt blev det och det var välbehövligt!

Nu sitter jag i soffan och försöker ladda för veckans sista pass. Lyftning först och sen långa intervaller. 3x200, 2x300 och 1x400... Men de ska bara gå på 80% av max så det ska nog gå!

Sen ska jag nog försöka få klart resten av julklapparna med Louises hjälp. 

You stay classy San Diego 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0