Påskhelg

Fyra dagars påskledigt har varit väldigt skönt och välbehövligt. 
Trots att jag "bara" jobbar 75% så tar ju ändå träningen ca 2 timmar varje dag också. Då kan det vara skönt med ledighet emellanåt.
 
I fredags åkte jag till Alexandra i Göteborg. Alltid lika skönt att träffas! Var bara där över dagen men ändå hann vi med fika, lunch, gå på stan och prata om allt och inget. Som det ska vara.
Påskaftonskvällen spenderade jag med mian grannar. Vi gjorde en stor grillning och bara tog det lugnt. Riktigt trevligt.
Igår, söndag, åkte jag hem till Nässjö över dagen. Moster hade 55-årskalas och så ville jag umgås med min familj. Sen fick jag ju mysa med fantastiska Billy i några timmar också. Han lämnar verkligen inte min sida när jag kommer hem. Det är så mysigt! Tycker synd om de människor som inte gillar djur. De går miste om så mycket glädje och kärlek!
 
Idag har jag varit ute och joggat. Det var tungt men det var nog bra att röra lite på sig inför träningen imorgon. Vi kommer köra på som vanligt direkt. Efter träningen har jag städat och gjort absolut ingenting. Har lite söndagsångest trots att det är måndag. Man vänjer sig snabbt vid att vara ledig.
 
Ska strax upp till grannen och avsluta påskhelgen med ännu en grillning. Tre grillningar på fyra dagar. Det kan aldrig bli för mycket grillat!
 
You stay classy
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0