Sprint

Två träningspass är genomförda den här veckan. Fyra to go!
 
Igår körde vi 5x80m på 93% av max. Kändes bättre än det har gjort tidigare så det var skönt. 
På dagens program stod 7x150m på 90%. Mitt bäcken har en tendens att hamna lite snett ibland och just idag valde det att inte ligga på rätt ställe. Sprang loppen och hade ont i ryggen (inte så ont så att jag inte kan fortsätta) men tillräckligt för att inte kunna få med mig benen på rätt sätt. Löpning är ju så mycket mer än bara att springa. Gäller ju att springa på rätt sätt också. 
Imorgon är det bara jogg och återhämtning så det ska nog göra susen för min rygg innan jag ska till min sjukgymnast Lena på torsdag. 
 
Idag var jag även på en jobbintervju så nu håller vi tummarna!
 
You stay classy San Diego


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0