Stockholm och träning

Är inne på min tredje lediga vecka från jobbet. Två kvar. Det är både skönt och jobbigt att vara ledig. Jag hinner träna mer och umgås med vänner. 

Måndag och tisdag den här veckan var jag i Stockholm och tränade och träffade ett par kompisar. Väldigt skönt att byta träningsmiljö för ett par dagar och träffa vänner som man inte ser så ofta. Fick även med mig ett par nya snygga skor hem! 




Igår tränade jag dubbla pass. På förmiddagen var det 18x100m och sprintstyrka och på eftermiddagen sprang jag 4x450, 4x400 & 4x350 i den härliga vårsolen. Var tvungen att slå ihop gårdagens träning och dagens för jag har fixat ryggen och får inte träna i eftermiddag. Därav mycket löpning igår. 



Ikväll ska vi fira Eve som fyller 23 år idag! 

You stay classy 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0