Bokhultet

Idag kände jag för att gå en promenad men det kändes inte så roligt att gå runt här på Öster där jag bor, så jag tog bilen och åkte till mitt faovritställe - Bokhultet! 
Det var frisk och skön luft att strosa omkring i. Det var första gången som jag åkte dit utan Billy och det kändes tråkigt och konstigt även om det var skönt att gå runt i min egen takt. 
 
Satte mig just i soffan efter att ha kört dagens tester. Kulfast fram och bak, stående längd och tiosteg. Pers i samtliga moment så det är roligt! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
You stay classy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0