USA

Vissa dagar saknar jag USA alldeles för mycket. Just ikväll känner jag att jag hade kunnat göra vad som helst för att åka tillbaka. 
När jag har tid och pengar ska jag definitivt åka tillbaka. Gärna längre än en vecka. 
Hade det inte varit för träningen här i Växjö så är jag ganska säker på att jag hade åkt tillbaka för att antingen jobba eller plugga. Eller både och. 
Men det kanske kommer senare. Vem vet. 
 
Den här helgen har merparten bestått av Wordfeudspelande. Har hittat tillbaka till det gamla spelet och när man väl har börjat är det svårt att sluta. Sen har man ju även hunnit plöja igenom en hel del The Unit-avsnitt. 
 
You stay classy 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0