21 & 22 augusti

Igår kom jag till familjen och allting känns kanon!
Det första jag fick se var deras enormt stora Land Rover, då kände jag att jag ville ha min mammas pärla här! men jag lär mig nog att köra med den.
När vi kom hem gick vi till mitt rum som verkligen är kanon! De hade redan köpt en rislampa som jag hade tänkt köpa, helt sjukt! Sen åkte vi till stranden i ca tio minuter innan åskan kom, det var KOLSVARTA moln överallt.
När vi kom hem åskade det ordentligt. Vi åt lite homedelivered pizza och hade det mysigt.
Jag gick och la mig ganska tidigt för det var en lång dag.

Idag har vi varit på två olika gym för att se vilket jag vill signa in på. Det jag ska signa in på imon går inte att jämföra med något jag har sett. Det finns verkligen allt man kan tänka sig plus mycket mycket mer än vad man trodde skulle kunna existera. Förlåt NAMK, haha! Ska ta bilder på det så ni får se! Det känns typ som om världens rikaste går där, speciellt när man kollade in i omklädningsrummet! Se får man även tillgång till alla olika sorters klasser som ex. yga, spinning, kickbox, bodypump samt poolen! Det känns kanon!
http://www.sportsplex-ct.com/ kolla in gymet :)
Efter det har vi varit hemma och tagit det lugnt, ätit, gungat, spelat fyra i rad. jag var även ute och sprang. Sprang i 40 minuter för att jag inte hittade hem, haha! Jag har knappt sprungit så länge förut! Men det kändes bra :)
Ikväll har vi grillat kyckling och det var jättegott!
Jag är väldigt trött nu så jag ska sova nu och ladda för morgondagen som bjuder på att signa in på gymet samt baseball i Bridgeport. Baseballen är ett first meeting med min LCC (local Coordinator) plus andra au pairer som är i samm grupp.
Mer om det imon

förresten, au pairer mitt mobilnummer är :1-646 943 4822 ring och smsa när ni vill!

god natt,
you stay classy san diego



Kommentarer
Anna

Åh vad härligt allt låter, jag vill också gå på baseball :P haha! Pusskram

2009-08-24 @ 12:02:40
URL: http://nygardh.blogg.se/
Julia

Gött att du har kommit fram och verkar trivas och allt!(:

Och vad bra sprunget där! ;) hehe

Har du pratat nåt engelska än då? Börjat tänka på engelska? :p Hoppas du har det kanon iaf! Puss&Kram

2009-08-25 @ 18:09:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0