6 augusti

Det är sjukt hur fort tiden går.
Nu är det bara 11 dagar kvar tills jag åker.
Under dessa resterande 11 dagarna har jag mycket jag ska hinna med.
Hejdå-fest, SISU-spelen, äta Nässjöpizza, ut och äta med hotellflickorna, ut i jkpg med lisa m.fl., fika med alex, packa och mkt mer.
Tiden kommer gå ännu snabbare nu det sista.
Har börjat tänka lite på vad jag ska ha med mig men det kommer bli svårt.

Idag har jag legat ute i solen ett par timmar och sen suttit i solen i parken med lisa :) Sen fikade vi med Alex och hade trevligt. Fy vad ni är bra!
Efter det blev det träning på vallen. Blev bara löpskolning och några snabba kortare lopp för att försöka få fram snabbheten till stafetten på lördag. Hemmatävling för en gångs skull. 15.15 är tiden vi springer.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt och fortsätta i När jag hör din röst. Jag hatar egentligen 3/4 av boken, man blir så deprimerad. Men de är de absolut bästa böckerna jag har läst!

Imon blir det stek i solen igen :)

Lisa, jag vet inte hur jag ska klara mig utan dig ett helt år. Du är så sjukt bra älskade vän!

you stay classy, san diego


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0