7 dagar

Idag fick jag en lista på vilka som åker samma dag som mig. Har redan pratat med några och det känns kanon!
Jag vill verkligen bara åka nu, det ska bli så kul!
Jag antar att när jag väl talar om vad min blogg heter tycker ni att det är jobbigt och tjatigt att jag i stort sett skriver om samma saker varje gång. Men det är resan allting kretsar kring just nu.

Jag är en person som hatar att stressa så jag har redan börjat lägga fram saker som ska ner i mina stora resväskor.
Tur är att man får a två resväskor á 23 kg + handbagage och laptop. Men jag har faktiskt inte tagit fram så mkt kläder, det skiljer inte så mkt från en vanlig enveckasresa.
Jag har även en del grejer som jag har fått som kommer att underlätta min resa. Exempelvis 747 saker att göra på flyget, Soduku, fjärde Twilightboken m.m. Sen givetvis filmer på datorn!

Ikväll blir det träning. Jag antar att det kommer att vara ganska fritt eftersom det är SM i helgen, dock ska ju inte jag vara med men jag känner för att jogga runt masten och köra bål och hoppa! Vill bli trött och få träningsvärk!

You stay classy San Diego


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0