jobbigt

När jag skulle åka hem från träningen innan insåg jag att det var min sista träning med klubben. Det känns riktigt jobbigt. Man har tränat tillsammans sen man var typ 11 år och helt plötsligt ska man inte träffas varje dag längre. Men det gäller bara att jag intalar mig att jag kommer att få det sjukt bra för det vet jag! Men jag är inte alls bra på att säga hejdå..

Lyckades få årets sjukaste kramp på träningen idag också.. först enorm kramp i mina vader på uppvärmningen. Sen när jag Linda och Karro sprang 150m så fick jag sån sjuk kramp efter tredje. Kramp i båda skinkorna och båda baksidorna samtidigt. Helt stört vad ont det gjorde! Loppen kändes annars väldigt bra men inte kul att avsluta med sån megakramp på sista träningen.

Imorgon ska jag försöka jogga en kortare runda, sen upp till skogsvallen och se till så att göte äter något :P
sen ska jag och lisa ha en malin och lisa dag fram tills vi ska ut och äta med några tjejer från jobbet!

You stay classy San Diego


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0