new york baby

Fyra dagar avklarade och en resa in till NYC! Allting känns kanon!
Men jag längtar tills imon när vi åker till familjerna. Jag längtar verkligen till mitt egna rum, egen, säng, eget badrum, allt! Skolan är väldigt skabbig, men det har varit ganska kul. Träffat många underbara människor! Många utav dem kommer jag att att träffa ofta sen också :)

Det känns i kroppen att man har tillbringat 3 hela dagar i 40 grader varmt och världens sjukaste luftfuktighet. Man är konstant klibbig och svettig. Jag hoppas verkligen min familj har en ordentlig AC!
Förresten, NYC är ett MÅSTE! Det bästa jag någonsin sett och upplevt och då har jag bara typ åkt buss genom Manhattan! Jag ska verkligen försöka uppleva så mycket jag kan under detta året!

Klockan är typ tio över elva, så det är väl dags att börja ladda inför resan till familjen imon. Gå upp vid sex eller lite innan, duscha och packa ner allt :)
Hörs på lördag gott folk

You stay classy San Diego



Kommentarer
Elin

wihoo låter underbart malin, lycka till imon! sköt om dig så ses vi snart <3

2009-08-21 @ 10:58:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0