Vecka 1

hi there,
allting känns faktiskt väldigt bra. barnen och jag har varit på soccer-camp varje morgon denna veckan. har jobbat från halv nio till fyra-femtiden. Vädret har varit topppen och vi har varit på stranden, vid en pool på en golfklubb och lite annat.
Efter jobbet har jag varit på gymet och umgåtts med Toby och Daniel.
Det var på baseballen som jag och Toby träffade Daniel och efter matchen åkte vi till New Haven och IKEA :) Köpte Marabou-choklad och knäckebröd! Hade väldigt trevligt!
Daniels värdfamilj har en stoor pool som de badade i härromdagen, sen har vi varit på Stamford Mall ikväll och det var rena himmelriket. Kände att det var för längesedan jag shoppade. Men köpte dock sånt som jag har användning av så det känns bra. Har äntligen hittat mig en kavaj!

Jaha gott folk, jag mår väldigt bra och jag är ledig i helgen, (förutom lördag kväll). Att jag mår bra är väl vad ni vill veta antar jag. Plus att jag hittar på saker. Imon ska jag och Toby först till gymet, sen ska vi hem till Daniel och sola och bada och grilla! Det kommer bli najs! På lördag blir det gymet igen och något mer och sen på kvällen blir det jobb. Ska lägga killarna efter att vi har tittat på Sunes Sommar! Jag har bestämt att vi ska ha filmkväll.
Sen på söndag ska jag träffa Jenny :)

Har hört att det ska bli storm snart.. känns inte bra alls. Jag hoppas att min värdfamilj är hemma när den kommer. Om den kommer, den kanske ska gå förbi oss, vilket jag verkligen hoppas på.

Nästa helg planerar jag att åka in till NYC, både för shopping och kolla runt på så mycket som möjligt.

Jag saknar er där hemma

You stay classy San Diego


Kommentarer
Anna

åh vad underbart det låter :D och du har hittat IKEA det är ju dunder ju. du får visa mig vart det ligger. hur är det på gymmet då, trivs du? pusskram

2009-08-28 @ 17:27:36
URL: http://nygardh.blogg.se/
malin

hej babe! det är kanon på gymmet :) kom nuuuuuu! pusskram

2009-08-29 @ 16:54:59
Lisa

Så skönt och veta att du mår bra hjärtat! saknar dig Malin. Pussokram / Lisa

2009-08-31 @ 15:44:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0