16 december

Jaha, om en vecka så är jag redan i Nässjö och härjar igen. Tiden går verkligen så enormt fort!

Glömde skriva förra veckan att när jag plockade upp William en dag så skulle han på ett party hos en av sina klasskompisar. (De med det finaste huset i världen tror jag). Alla i klassen var bjudna och där fick de dekorera kakor, göra halsband, LEKA och mycket mer,  Det var riktigt mysigt.
I helgen när jag jobbade så skrek Gabbis både fredag och lördag kväll. Har aldrig sett honom så ledsen. På fredagen var han så ledsen att jag inte ens kunde lägga ner honom så jag fick ringa Josh så han hjälpte mig att lägga O och W och det gick jättebra så det var skönt. Ringde till min värdpappa för att fråga vad jag skulle göra. Han sa att jag skulle ge Gabbis alvedon så jag la ner honom i deras säng och gick för att hämta medicinen. När jag kom tillbaka hade stackarn däckat av utmattning. När min värdmamma kom hem på söndagskvällen från London visste hon direkt att det var öroninflammation.

Idag börjar jag halv tolv och jobbar till 18. Men var med min värdmamma och Gabbis i Williams skola och tittade på hans Winter Sing a long på morgonen. Han slutar skolan redan idag, men Oliver slutar inte förrän nästa onsdag! Men de åker till Indiana på tisdag så han får sluta en dag tidigare.
Ikväll ska jag fösöka göra bootcampet så länge som mina vader tillåter. Marieke ska följa med!
Sen ska jag hem och sova, börjar halv tolv imon med! Men ska ha både W och G fram till tre sen åker jag med alla tre till simningen. Och sen jobbar jag fram till typ halv åtta.

Förresten, igår fick jag ett oväntat samtal. Signade upp på en lista på gymmet för några veckor sedan där man var med och tävlade om en 30minuters gratis massage och jag VANN! Så på fredag ska jag åka och prata med någon människa och få massage i 30 minuter! En tränare på gymmet sa det till mig i förrgår att jag verkligen måste ha massage så fort som möjligt för han stretchade ut mig och ja, mina vader var sämre än vanligt.
Har även stämt träff med Lasse när jag kommer hem till Sverige för att försöka bli av med knutarna i vaderna.

You stay classy Sweden


Kommentarer
Anna

Åh grattis till massagen! Jag hade också velat vinna det :P förresten, hur känns allt inför sverige nu??? Jag behöver uppdatering känner jag!

2009-12-18 @ 03:42:36
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0