5 december

Veckan har som vanligt bara flugit förbi. Vi hade 20 grader varmt och sol i torsdags, hey christmas spirit!

Har väl inte hänt sådär jättemycket under veckan. Har dock insett att det inte alls är långt kvar till Sverige så har tränat lite hårdare den här veckan.. tror att jag blir sån för alla trodde att jag skulle rulla hem från USA. Men det tänker jag inte låta hända.

Igår kväll var jag och Lotta ute och käkade Thai-mat, kanongott. Skulle egentligen hem till mig efteråt och titta på film och dricka vin men vi var så sjukt trött så jag körde hem henne istället. Och när jag kom hem skulle jag försöka läsa i min bok men kunde inte koncentrera mig och efter några minuter somnade jag.

Idag är det grått och trist ute och regnar, men jag tog ändå på min löparkläder och sprang min långa runda. Känner mig alltid stolt efter varje löparrunda men när man springer i regn och grejer känns det så mycket bättre!
Ikväll ska jag på First lightning i Old Greenwich men min värdfamilj. Det är typ som julskyltningen i Nässjö tror jag, haha. Ska bli mysigt, hoppas bara det inte regnar.
Sen ska jag umgås med mr cortez, får se vad vi hittar på.

För övrigt så bokade jag biljetter till City and Colour igår. Jag är så sjukt glad! Jag har velat gå och se honom live i flera år nu. Men som Joacim säger, han kommer aldrig till Sverige Malin och ja, han har nog rätt. Och det var sån tur att jag gick in på hans myspace härromdagen och såg att han spelar i New York den 8 januari.
Så jag och Lotta ska gå :)
Detta var ett av mina mål under min tid i USA!

You stay classy Sweden



Kommentarer
Anna

Nice picture ;) haha! Hur känns det för hemresan? Hinner jag se dig innan du åker hem förresten? :O

2009-12-05 @ 21:43:07
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/
Malin

haha tummen upp för usa ju ;p jag trodde inte du hade tid att se mig innan jul.. jag kommer jobba typ varje dag på helgerna innan jul tyvärr.. :/ men jag vill ses!! <3

2009-12-05 @ 22:48:23
URL: http://meuhlinjohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0