December?!

Ingen julkänsla någonstans! Idag var första dagen som det har varit riktigt kallt och det var ändå minst 5 grader hela dagen, kanske till och med upp mot tio.
Tänkte bara säga att ni som inte har sett Madagaskar 2 måste se den, jag skrattade mer än barnen!
Och om någon vill smaka god köttfärssås så ska ni smaka min, imponerar på mig själv på många sätt nästan varje dag.. kanske kan jag också bli vuxen och bo själv någon gång? haha

Imon har jag sovmorgon, börjar halv ett. Om jag orkar så ska jag springa innan det och det lär förhoppningsvis bli så! Sen jobbar jag ända till åtta, men jobbade likadant härromdagen och det gick bra.
Nu ska jag leka en stund med min nya iPod touch sen ska jag sooova. Kom knappt ur sängen idag på morgonen så ska det bli skönt att sova länge imon.

Vi ses snaaart Sverige, 21 dagar kvar!

You stay classy sweden


och förresten.. jag har ingen chokladkalender iår.. första gången :(



Kommentarer
Mamma

Du har imponerat på mig sedan dag 1 i USA.

2009-12-02 @ 06:31:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0