En bra fredag

En lång jobbdag mellan 8-16, men det gick faktiskt ganska snabbt ändå. William och Gabbis var hemma så på morgonen tittade vi mest på film. Looney Tunes. Sen åkte jag och William till biblioteket och han tittade på något på datorn som han älskar. När vi kom hem spelade vi lite spel och sen spelade vi kula! Kände mig som 8 år igen omch påmindes givetvis av den dagen då jag fick massa nya fina kulor av mamma som jag blev lurad att spela bort dagen efter av de som var två år äldre än mig. Känner mig fortfarande dum när jag tänker på det.
Sen kom vi på att klockan var 15.15 och Oliver slutar tio över. U hade sagt att hon skulle hämta honom men hade inte koll på klockan så jag slängde mig in i bilen och körde till skolan och det var Oliver och en annan tjej kvar. Men allting var lugnt som tur var. Oliver sa att mamma kom mycket senare än dig en gång. Haha söt.
Och i förrgår när vi slog in paket jag och William så sa jag till honom, du vet väl att Malin älskar er? Ja, hela tiden vet jag det. Såå SÖT!

Igår eftermiddag skulle jag på massage, kom dit och de hade ingen tid för mig. De fattade ingenting. Visste ingenting om gratis massage och de var kiropraktorer! Så det är någon som åker ut och lägger ut lappar med Vinn en gratis massage på för denna kliniken men bara för att man ska få upp ögonen för dem eller ngåot så man vet att de finns. De kände sig såå dumma för de visste inte om detta och de tyckte synd om mig. Och ni som känner mig kan tänka er hur jag blev. FAST jag höll tyst. Josh var den som stod för talet och han var också ganska sur, men han bad dem ringa till gymmet och berätta.
Sen åkte vi hem och bytte om, jag var vääldigt trött så jag frågade om det var okej om vi åt ute någonstans ganska nära Stamford så vi åkte till Norwalk och åt jättegod Thai-mat! Sen åkte vi och hyrde film. The Hangover och Ensam hemma. Så vi tittade på The Hangover och den var precis lika rolig andra gången! Var så himla varmt i deras lägenhet och när temperaturen sjönk så somnade jag, haha. Men jag sov inte så länge, såg faktiskt det mesta av filmen. Men sen var klockan elva och vi var döda. Gick in i hans rum och ställde klockan på 23.35 och sov en stund till. Sen fick jag skjuts hem och däckade direkt.

Vaknade tio idag är Ändå helt död. Har ju som sagt tusen saker att göra innan jag åker hem. Har tagit fram min resväska nu och tvättat svarta och vita kläder. Tvättar de korallfärgade imon, har typ bara de tre färgerna. Haha.
Så nu ska jag packa ihop lite kläder som jag ska ha med mig hem och lägga i julklapparna. Bra att jag har såna där bra påsar som trycker ihop kläderna. (Nej jag kommer inte ihåg hur det stavas, skrev det på engelska först men det lät så dumt).
Julklapparna kommer ta hela väskan. Speciellt Liams julklapp!
I eftermiddag/kväll är det jobb från 16.00. Lotta kommer förbi senare och har lite hejdå-mys, sen ska jag till Hosh. Imon ska jag göra manikyr och pedikyr med hans mor och syster. Och vi ska ha ett glöggparty här mellan 2-5 så det är fullt upp! Kommer inte hinna skriva imon, höres på måndag

You stay classy Sweden









Onsdag, onsdag, onsdag!


Kommentarer
Mamma

Fina bilder, särskilt den på mig o Sigge - vad glad jag blir att du valde just denna bilden. Han bet mig faktiskt i läppen när denna bilden togs. Nu är det nära Arlanda. Kram Mamma

2009-12-19 @ 18:41:31
Malin

Haha, han är ju alltid så försiktig annars! Ja, snart ses vi. Jag älskar dig

2009-12-19 @ 19:30:18
URL: http://meuhlinjohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0