Glöggparty och julmys

Började dagen med ett intensivt pass på gymmet för jag hade inte så mycket tid.
Sen skyndade jag mig hem, duschade och gjorde mig iordning. Vid klockan två började vårt glöggparty och det höll på till fem. Det var jättetrevligt och jag gillar glögg nu för tiden och eggnod! Jag jobbade och spenderade min mesta tid i källaren bland alla barn. Kändes som om de var hur många som helst. Lite illa att folk frågade om jag kunde passa deras barn också, hade knappt ingen tid över att hälsa på alla. Men jag hade väldigt trevligt så det är ingen fara. När alla hade gått hem beställde vi hem pizza och sen hade vi julmys vid den öppna spisen. Jag hade på mig tomteluva och la julklapparna i en säck. Sen satte jag mig i stolen och delade ut julklapparna. O och W blev jätteglada för Lega Star Wars Wii, sprang ner och spelade direkt. Mina värdföräldrar fick Hem ljuva hem som de kan sätta på väggen. De blev också jätteglada. Jag tyckte det passade bra till dem eftersom de reser väldigt mycket men att man ändå helst är hemma.
Nu sitter jag i min säng och tänkte läsa  The girl with the dragon tattoo. Imon är det jobb mellan 8-16

You stay classy Sweden



Kommentarer
Mamma

Det är väl bäst att vi fyller på glöggförrådet tills du kommer hem, ska vi köpa lax oxå?

Kram Mamma

2009-12-21 @ 13:04:13
malin

haha ja tack garna. en san dar lax man lagger in i ugnen!

2009-12-21 @ 21:38:14
Mamma

Jag köper lax, det är riktigt gott. Kram Mamma

2009-12-21 @ 22:47:05
CH

Hoppas boken är lika bra som på svenska!!!!

2009-12-22 @ 15:14:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0