Julkänsla

Ja, julkänslan har faktiskt hittat mig också.
Jag och W fick i uppgick att slå in paket till tre barn som vi ska ge bort paket till. Det var jättemysigt och William var jätteglad och tyckte det var superkul. Sen vaknade Gabbis och var som en sol och det gjorde det ännu mysigare.
Insåg dock senare idag att jag har ganska många saker kvar att göra innan jag åker hem.. har inte slagt in en enda julklapp än som jag har köpt. En bra början är att köpa papper, så det får jag göra på lrödag för morgondagen är fullpackad.
Ska börja dagen med något som jag bara har gjort några få gånger förut.. springa innan jobbet.
Så nu måste jag sova

You stay classy Sweden


Kommentarer
Mamma

Du får ta hjälp av William med att slå in paket eftersom han verkar gilla det. Kram Mamma

2009-12-18 @ 06:47:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0