Måndag, ny dag, ny vecka

Helgen flög förbi som vanligt. På lördagen sprang jag ju och så dekorerade vi julgranen som blev jättefin! Fick även min egna julstrumpa som nu hänger över öppnaspisen bredvid de andras!
På kvällen åt jag, Josh och Kevin på The Cheesecake Factory. Och ja, de har mat också!
Söndagen tillbringades på två olika mall. Köpte alla julklappar vilket känns väldigt skönt! Känns som att folk kommer bli glada för presenterna. Vilket kanske är meningen.. bra Malin. Kom dock på idag att jag faktiskt har en person kvar. Så får försöka ha tid till det, men det bli nog inga problem.
Hyrde den femte Harry Potter filmen igår, men lyckades somna.. så får försöka se klart på den ikväll efter gymmet.

Nu har till och med jag fått se snö och frost. Vintern hittade tydligen hit också. Konstigt bara att det i torsdags var 20 grader varmt och sol, på lördagen spöregnade det och på kvällen snö/ snöblask och sen frös det till.
Jag tycker om det varma vädret ganska mycket mer.. man får väl hoppas att det kommer tillbaka snart. Annars får man vänta till den fina våren.

Har även insett att jag måste ta tag i vissa saker. Får inte vara så feg. Har inte haft problem med att säga nej innan, så det borde inte vara så svårt nu heller.

14 dagar gott folk!

You stay classy Sweden


ulrika försökte få bort hans torra skopra på huvudet. använder då fett för att hjälpa till, då ser man ut såhär efter

en dag i solen på terassen

christmas tree

min är den fina strumpan till höger


och bara så ni vet, man får inte ta med sig pistoler in på banken


Kommentarer
Anna

haha fan också! Jag som alltid tar med mig pistolen till banken!

2009-12-08 @ 03:47:11
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/
Malin

haha! du får gömma den väl Anna!

2009-12-08 @ 04:48:32
URL: http://meuhlinjohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0