snaaaaaaart :)

Tänkte att jag ska skriva mitt sista inlägg på ett tag nu. När jag är hemma tänker jag inte spendera så mycket tid vid datorn så jag hinner skriva blogg och grejer. Kommer kanske kolla mejlen på mobilen ibland.
Kan ju säga att Lotta lurar med mig på det mesta, vi får se hur det går. Herregud säger jag bara

Igår såg jag första avsnittet av Ullared, det är nog ett av det bästa programmet jag sett på länge faktiskt. Slår ju nästan min älskade Roger!
Som sagt, imon kommer limon och hämtar mig vid två, sen drar jag helt ensam till flygplatsen. Jag hoppas verkligen att jag hittar rätt! Och att flygresan går bra.
Har lovat att köpa med mig en god herrdeo till Anna och en påse lösgodis till Helen :) Sen måste jag försöka hitta en Zlatan-tröja också.

God Jul alla, hoppas ni får en kalasjul för det ska jag ha!

Nu ska jag kolla igenom så jag har med mig allt, ses snart. Väldigt snart

You stay classy Sweden


barnen blev så söta på den här bilden. speciellt mittenkillen


Kommentarer
Helena

Malin!

En riktigt GOD JUL O GOTT NYTT ÅR!

Njut nu av Sverige ett par dagar när det nu visar sig från sin bästa sida (jag menar snön)



Kramar Anders o Helena







2009-12-23 @ 21:52:37
Malin

Tack så mycket :) Jag hoppas att ni får en kanonjul också! Kramar

2009-12-24 @ 11:05:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0