Tisdag - new york city

Ja men liksom, varför inte ta en spontantripp till New York City sådär på kvällen efter jobbet?
Jönköping, släng dig i väggen!
Men en kväll med Lotta är precis vad jag behöver just nu så jag inte tänker på gårdagskvällen så mycket. Tusen bitar och helt förkrossad är vad jag kan säga.

Idag har jag jobbat mellan 8-15. Lämnade barnen i skolan, hade Gabbis och tvättade alla kläder + vek dem, hämtade barnen och tog dem till biblioteket. William satt vid datorn hela tiden och tittade på ett program med en konstig anka. Oliver lärde mig allt han kunde om earthquakes och volcanoes. Så om ni vill veta något, fråga mig. Det gäller även tåg, Star Wars, Clone Wars.

Plockade även på mig ytterligare några vuxenpoäng idag. Gick till banken och pratade med hon som hjälpte mig att öppna ett bankkonto. Så nu kan jag komma in på min internetbank igen.

Det är väl bäst att man gör sig iordning snart så man ser lite bra ut när man ska in till "stan". Tänker på dig varje gång jag säger det mamma. "Jaha, och stan för mig är ICA". haha
Shopping, Rockefeller Center, Times Square och mat. Ja en tisdagskväll sådär
Och ja, idag ska jag äntligen försöka ta lite bilder i city

Tack Lisa för att du är världens bästa vän. Dina ord gjorde mig så glad idag. Jag är så glad att jag får vara din vän. Två veckor vännen, det är ingenting.


You stay classy Sweden


Kommentarer
Mamma

Idag ska jag en snabbis till "stan" efter jobbet, haha. Vi lever i lite olika världar just nu. Jag är så stolt över dig, du växer för var dag. Kram Mamma

2009-12-09 @ 06:16:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0