28 juli

Idag ska jag träffa Lisa och vi ska laga lite mat sen åka in till Jönköping och gå på Baksmällan.
Jag vet att det är lite efter, men nu blir det av i alla fall.

Äntligen har min spänningshuvudvärk gått över. Hade konstant ont i huvudet i fyra dagar, kunde knappt sitta upp men ändå var jag tvungen att jobba. I lördags när jag kom hem trodde jag att huvudet skulle hoppa av.
Men jag har fortfarande ett virus i kroppen som inte vill gå över. Jag har haft ont i halsen i över en vecka nu så jag har inte kunnat träna. Jag hoppas verkligen att jag blir frisk snart så jag kan träna!


you stay classy san diego



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0