3 månader i Amerikat

3 månader? Låter ganska länge, känns dock längre tror jag. Varken jag eller min värdmamma fattar att det "bara" är tre månader. Men som jag alltid skriver, jag älskar livet här borta!

I måndags somnade jag på soffan när jag hade lämnat barnen i skolan och när jag vaknade kunde jag inte öppna ögonen! Jag försökte och försökte men jag kunde inte se! Det var så sjukt äckligt. Men jag måste ha sovit för jag täntke bara, äh jag somnar väl igen då och när jag vaknade igen så kunde jag se. Weird
Min fot mår bättre, kan köra cross trainer och så. Kan nog börja springa nästa vecka.

Längtar till lördag. Då kommer Anna hit och sover :) Sen på söndag ska vi se New Moon!!! och spela squash för att spela squash är en av Annas livs största drömmar. Hahaha!

Och nästa vecka är det Thanksgiving. Ska bli sjukt kul! Vi ska ha en stor fest här hemma, vår kalkon är tydligen poppis också så det är najs!

Har även fått en bok av Josh som heter Perfect Weight America, bara för att jag klagar på min kropp och för att jag är intresserad av kost och sånt. Faktiskt välidgt intressant och ganksa obehagligt att få höra sanningen om vissa saker faktiskt.

Jaha gott folk, vi ses om en månad. Då är det jul konstigt nog!

You stay classy Sweden


Kommentarer
Anna

Jaaa :D Min dröm kommer gå i uppfyllelse!

2009-11-20 @ 03:26:42
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0