Helg & Thanksgiving

Jag är inte i någon lätt situation.. och det är för att jag är för mesig för att säga nej och inte vill vara dum.
Men det slutar ju alltid med att man mår dåligt själv istället.
Men nu ska jag försöka göra som jag verkligen vill!

Thanksgiving var jättetrevligt. Det var 14 barn i huset att hålla koll på tillsammans med Aldona så det var fullt ös medvetslös mellan 15-20. Maten var supergod.. men jag lyckades bara ta tre kort. Hade som sagt fullt upp.
Sen kom Lotta över med champagne och lite kakor och det var toppen!
I fredags var jag på ett stort mall och det blev en spontantripp till NYC efter tolv på kvällen. Finns nog inte mycket häftigare än Times Square på natten!
Idag var jag på en skanidavisk affär i Norwalk, vilket innebar inköp av lite Marabou choklad och Juleskum!
Har jobbat ikväll och det gick bra. Mina värdföräldrar var bara borta i två timmar. Sitter just nu i soffan men sängen lockar väldigt mycket så det blir att sova väldigt snart.

Kan ju även passa på att säga att en gul iPod tittade fram idag på morgonen i ett fack som jag aldrig använder. Woho! Jag är inte dum, jag visste att jag itne hade glömt den någonstans.

Tack mormor, det gjorde mig väldigt glad!
24 dagar kvar till Sverige idag, längtar verkligen!

You stay classy Sweden


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0