Helgen

yo my niggah whats up?

I fredags var jag som sagt ute och åt med Lotta och det var trevligt. Jag var så galet trött bara.
Igår (lördag) så jobbade jag 10-17, Gabbis och jag var på musik, annars hände det inte så mycket.
På kvällen spelade jag och Josh squash ända fram tills jag stukade min fot. Usch, den känslan jag kände när jag gjorde det är obeskrivlig. Det gjorde så ont, trodde jag bröt den!
Det blev bara värre och värre under kvällen. När vi lämnade gymmet var vi tvugna att åka och handla för vi skulle laga mat. Tur att jag hittade en vagn att hänga på. Sen kom vi hem till honom, han skötte matlagningen efter att jag hade fått foten omplåstrad. Pasta, italiensk korv (fy vad äckliga alla korvar ser ut här i USA, svensk korv säger jag bara!), pasta sås och broccoli och sen in i ugnen. Toby och Kevin kom förbi, käkade och så tittade vi på Wedding Crashers. Sen försökte jag sova, men foten bultade och gjorde äckligt ont. Men konstigt nog så hittade John Blund mig efter ett tag ändå.

Idag hade jag klipptid hos Joshs mamma vid 11, kom därifrån vid 4. Haha!
Blev ljusa slingor och jag blev jättenöjd!

Kvällen har jag spenderat på min soffa i källaren. Käkat lite popcorn och tittat på AFV och American Pie, haha!

Nästa helg kommer Anna, wiiiiie!

You stay classy Sweden


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0