jag hatar när folk snarkar

Fredagskvällen var kanon. Jag Josh och Kevin tog tåget in till city och gick på Times square . Man kan inte annat än skratta åt Kevin, han försöker inte vara rolig men han är det ändå.
Gårdagen började jag med min löparrunda på 40min. Sen blev det frukt och prat med Lotta på Arcadia. Sen följde hon med mig för jag var tvungen att packa ihop en väska för kvällen.
Efter en ganska kort tid faktiskt så visste jag vad jag skulle ha på mig. Strax därefter kom Josh och plockade upp mig. Sen var det han, jag och Kevin ett par timmar och det var kul. Sen åkte vi till en av Joshs jobbarkompisar och var där ett tag och sen åkte vi och plockade upp Toby innan vi drog vidare till en bar.
Väl där inne försökte Kevin sig på att dansa, men ja.. det gick väl sådär ;p
Efter baren återvände vi till jobbarkompisen och folket spelade Spoons. Toby var ganska dålig och förlorade varje gång vilket innebar att han var tvungen att dricka varje gång han förlorade..
På vägen hem till Josh var Alexandra så snäll att vi fick köra genom Drive through på Mc Donald´s. Sen kom vi till Josh, åt upp maten och sen sova. Eller rättare sagt, jag försökte sova. Tobias snarkar du? Nej det gör jag inte! Men han hinner för sjutton knappt lägga ner huvudet innan han börjar!
Efter en ganska lång stund lyckades jag somna, men när jag vaknade efter ett tag så snarkade han fortfarande. Jag tog en kudde och satt och slog på honom en stund men han rörde inte en fena och han slutade inte heller snarka så jag gav upp. Vilket resulterade i ganska lite sömn.
Sen gjorde det ju inte bättre att Josh hade satt alarm på mobilen som ringde 20 ggr under morgonen..!! När jag väl lyckades sova ganska gott. Aja, när jag kom hem idag så blev det en promenad med Lotta. Och efter det skulle jag titta på Den ofrivillige golfaren hade jag tänkt men jag somnade och det var sköönt!
Nu sitter jag här och har tråkigt och väntar på att gå till Beach House.
Jag och några tjejer ska äta middag ikväll för Marieke fyllde 19 i torsdag!
Sen ska jag hem och sova. Men är ju ledig två dagar det, underbart!

You stay classy Sweden



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0