Känns som fredag

Idag är Williams skola stängd, så han jag och Gabbis har spenderat en del tid framför tvn idag. Men vi har självklart också spelat UNO. Vad är en dag utan UNO liksom?
Jo det känns som fredag idag för imon börjar jag vid 14.00 och det är Thanksgiving! Känns som vi kommer att äta hela dagen, haha. Och jag måste ju prova typ allt.. Jag vet i alla fall vad jag tycker är godast. Pumpkin bread! Smakar som mjuk pepparkaka, mums! Slutar vid åtta sen, får se hur länge jag ska vara här hemma. Josh och Gladys vill att jag kommer förbi hos dem också.

Ikväll blir det att köra extra hårt på gymmet, blir kanske till och med så att jag springer dit, även att mitt knä inte mår så bra. Det är när jag stannar som det gör ont i ca 20 min, men sen är det ganska bra. Sen så blir det en löprunda imon på förmiddagen.

Lotta vill ut och äta i Greenwich ikväll, men jag känner att jag inte orkar det. Är alldeles för trött.
Nu ska jag spendera ett avsnitt med älskade Roger Karlsson

Om en månad är det paaartaj

You stay classy Sweden 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0