Lördag den 21 november

Mitt rum är just nu lika rent och fint som när jag kom hit. Har varit duktig och städat idag, dammat och dammsugit. Och tvättat alla kläder, hängt in kläder, vikt kläder, sorterat och grejat med lite annat.
Känner mig helt enkelt ganska duktig!

Igår efter jobbet åkte jag och Lotta till Stamford mall och shoppade konstigt nog. Dagen bästa köp blev en klänning. Men det är nog det bästa jag köpt på länge. Och färgen blev självklart mullvard!
Sen käkade vi på en restaurang utanför mallet och det var kanongott. Jag har ju lyckats få Gabbis förkyldning och när vi hade beställt in en Pumpkin cheesecake att dela på så försvann mina smaklökar tack vare förkyldningen.. Lotta sa att den smakade som pepparkaka. Kändes ganska onödigt att äta onyttigt när man ändå inte kände vad den smakade.

Idag hade jag ställt klockan på elva, men vaknade konstigt nog 9.20. Bytte om och sprang bort till gymmet. Foten mådde bra, men mitt knä vill inte springa längre. Det bara viker sig och gör förbenat ont! 
Sen kom jag hem och gjorde allt det som jag skrev i början.
Nu sitter jag här och ska snart platta håret och ska möta Anna på stationen om cirkus en timma.

Och lyssna på det här då.. vi ska ju på New Moon imon. Jag trodde det var på kvällen men Anna sa att det var 10 på morgonen, bara det r alllldeles för tidigt. Men såg idag att det är 9.00!!!! Sug min
Sen när vi har sett New Moon så har vi squash planerat vid 3.30, wohooo :)

Nehe om man skulle ta tag i sitt liv igen

You stay classy Sweden



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0