måndag

ANNNNNA! du kan inte skriva i sms, på skype OCH facebook att du har big news att berätta när du aldrig skriver vad det är! Jag blir ju nyfiken fattar du väl!

Idag struntade jag helt i min hals. Jag gick ut och sprang ändå. Jag trodde aldrig att jag skulle säga detta men.. Jag älskar att springa långt! Kan inte förklara vad jag känner när jag springer, men jag mår så sjukt bra.

Idag kom min värdmamma hem från Dubai, så jobbade bara till nio och är ledig till onsdag. Men ikväll ska jag passa Alexander åt Lotta för hon ska börja jobba på gymmet :)
Och efter det blir det gymmet och cardio för hela slanten!

Nu ska jag gå och göra lite scrambled eggs

You stay classy Sweden


Kommentarer
Anna

Vet du jag har värsta nyheten att berätta för dig!!!! hahaha!

2009-11-10 @ 03:05:35
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0