onsdag & torsdag

Igår var barnen lediga från skolan och jag jobbade från 8-17. Min värdmamma, jag och barnen åkte till Target i Stamford. Varför åka hela vägen till firhetsgudinnan när man kan åka till Target? Haha
När jag slutade jobba kom Josh förbi och han Sprang med mig och det gick faktiskt ganska bra. Men bara för att han sprnag med mig så var jag tvungen att spela squash med honom sen efteråt.
Hade aldrig spelat squash, men vem vann de två matcherna vi spelade? Jo jag, konstigt nog.
Sjukt kul var det! Förhoppningsvis ska vi spela lite idag också!

Idag har jag och Gabbs varit på music class igen. Han vägrade att somna hemma innan musiken och självklart däckade han så fort jag la honom i vagnen på vägen dit. Och efter musiken så däckade han ännu snabbare och nu ligger han uppe i sin säng och sover.
Jag funderar på att äta lunch nu så jag slipper stressa.
Ikväll ska jag träffa en ny svensk au pair och vi ska till gymmet :)
Imon är det fredag och då ska jag ut och äta med Lotta! :) Tack för att du är så bra vännen!
Vet inte vad jag hade gjort utan dig här borta!


You stay classy Sweden



Kommentarer
Lisa

Kom hem nu!!!saknar dig.

2009-11-12 @ 22:50:01
Malin

Lisa, jag saknar dig ännu mer! Jag kommer hem snart! Och nästa vecka har jag varit här 1/4 av min tid, tiden går så fort. Vill att du ska vara här hos mig!

2009-11-12 @ 23:04:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0