redan november?!

Jag får börja med att be om ursäkt för att jag inte skriver så ofta längre. Jag vet inte vad jag gör riktigt.
Ännu en vecka har flugit förbi. På måndagen och tisdagen var jag ledig. Åkte in till city på tisdagen och shoppade lite. På onsdagen åkte mina värdföräldrar till Dubai så jag tar hand om barnen tillsammans med min värdmammas föräldrar.
Igår var jag och spelade squash med William, han är en riktig atlet så därför blev han förbannad när han inte var så duktig på squash. Men han är endast 4,5 och  hade aldrig spelat förut. Ska försöka få med honom fler gånger.
Igår kväll hände det inte så mkt, jag Josh och Kevin lekte ett par timmar. Sen gick vi runt på Wahlgreens ganska länge och insåg hur kul man kan ha där inne. Köpte en rolig tandborste.
Idag jobbar jag för första gången på dagen på helgen.. 10-17. Jag och Gabbis har varit på music class, William är just nu på kalas och Oliver har ätit lunch hos grannarna. Och just nu sover Gabbis så jag passar på att skriva ett blogginlägg samtidigt som jag läser i min Vanity Fair tidning.
Ikväll får vi se vad vi hittar på. Jag vill se The Box, men we´ll see.
Och Anna.. varför ska du alltid skriva när jag inte är vid datorn? haha! Får inte mitt schema för nästa vecka förrän på måndag men ska kolla då om inte jag kan ta en tripp upp mot ingenstans ;p

För övrigt är det sjukt att det redan är november. Men solen skiner och det är som september i Sverige så jag ska inte klaga. Om 6 veckor åker jag till Sverige vilket också känns väldigt bra.
Jag längtar inte hem egentligen men nu när jag vet att jag ska åka hem så vill jag bara träffa alla. Ha Malin och Lisa-dagar!!! Du är bäst vännen och  jag saknar dig oerhört mycket!



you stay classy sweden



Kommentarer
Anna

haha vadå tripp upp mot ingenstans, jag bor faktiskt någonstans. Inte mitt fel att allt är öde bara :P haha! Förrresten, har BIG news to tell you!

2009-11-09 @ 04:38:26
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/
Lisa

Ska bli så kul när du kommer hem : ) Saknar dig också! <3

2009-11-09 @ 11:58:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0