Söndag & Måndag

Anna hade hittat rätt tåg i lördags, så hon dök upp i Old Greenwich vid 6.
Vi åt på Beach House, kekade glasss på världens bästa glasställe! Och vi cruisade runt i Stamford och Greenwich.
När vi kom hem var vi både mätta och sjukt trötta. Vi insåg även att vi var tvugna att gå upp 7.00 dagen efter..
Så efter en stund somnade vi skavfötters i min säng.
Klockan ringde vid sju , jag sa att om vi hoppade frukost så skulle vi kunna sova en halvtimma längre. Och att jag tom skulle kunna skita i filmen bara för att sova.. Men självklart var vi duktiga och gick upp eftere sisodär tjugo minuter. Min värdmamma var så snäll att hon körde dit oss till 8.30. Är väldigt glad at jag inte struntade i filmen, den var sjuukt bra!
När vi kom hem kääkade vi lite toostie (så heter det på holländska, vet inte vad det heter på svenska) sen tog vi med oss kameran och gick ut och spatserade en runda i Old G. Sen blev det dags att byta om för att cykla till gymmet. Anna har inte cyklat nånting sen hon kom hit så hon var överlycklig!
Och på gymmet stod vi på cross trainern och sen spelade vi squash (Annas dröm). Och hon var kalasbra! Vi fick även tips från coachen, haha!
Jag fick ge upp efter en stund för min fot så då spelade hon med coachen (Glenn).
Innan vi duschade satte vi oss i bastun och då kom det in en liten tjej och hennes mamma. Tjejen sa Let´s pretend it´s snowing in here, it´s snw everywhere! Look, here´s my snowman! Where´s your snowman? frågade hon Anna och sin mamma och de började flitigt bygga sina egna snögubbar. Honey, you need carrots for the noses. Och hon började sätta i låtsasmorötterna i låtsassnögubbarna, och då insåg hon att jag inte hade någon snögubbe och bad mig göra en och självklart gjorde man det. Då sa hon till sin mamma, Mum i need another tarrot! Hon var så sjukt söt, hade lite svårt med orden och det gjorde ju inte att jag saknar Liam mindre..
Och slutligen för att inte snögubbarna skulle frysa satte vi på dem halsdukar och vantar. Haha

Efter duschen och en dels klagande från min sida så skulle vi ut i mörkret och kylan och cykla hem. Gick dock snabbare hem, kan bero på att det var nedförsbackar hem..
När vi kom hem var det dags att skjutsa Anna till stationen.
Tack för en kalashelg Anna! Synd bara att vi inte kan leka förrän efter jul igen!

Idag på morgonen har jag haft mys med världens bästa Gabbis. Finns inget mysigare! Mannen sover nu, så när han vaknar blir det mer mys :)
Ikväll ska jag träna med Josh på gymmet! fast det är ju upp till bevis först.. händer lätt han drar sig ur konstigt nog.

Thanksgiving på torsdag, ska bli sjukt kul! Och jag ska vara lekledare för barnen, haha!

Om en månad är jag faktiskt i Sverige, tiden flyger!

You stay classy Sweden




Kommentarer
Lisa

Jag vill bara att du ska komma hem nu så vi kan ha Malin och Lisa dagar. Jag saknar dig så sjukt mycket! Du är en fin ,snäll och underbar vän, glöm aldrig det! massa kramar

2009-11-24 @ 22:54:26
Malin

Jag älskar dig vännen!

2009-11-25 @ 19:50:49
URL: http://meuhlinjohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0