tisdag

Idag är det exakt 6 veckor kvar tills vi ses där hemma!!

Igår kväll var jag hemma hos Josh och vi tittade på en tecknad film som heter Up, ni som befinner er i USA måste se den. Sjukt bra faktiskt även om jag inte trodde det när han tvingade mig att hyra den. Och ni som befinner er i Sverige kan ju se den när den kommer dit ;)
Idag åt jag frukost på Ihop, käkade världens godaste och största omelett med paprika, tomat, lök, skinka och ost. De hade svenska pannkakor där och de smakade faktiskt som svenska pannkakor konstigt nog.

Sedan har dagen spenderats genom att leta efter min jävla iPod som jag har lyckats tappa bort. Och detta är inte första gången, det är nog inte meningen att jag ska ha en iPod..
Det kanske det är därför jag hade två? För nu har jag ju i alla fall en kvar. Det sjuka var att den lilla iPoden var den jag tappade bort först, och sen laddade den gula ur och jag tog tag i jakten på den andra och hittade den men nu är frågan vart sjutton jag la den gula?!
Får skylla över mina förvirrade gener på min kära mor :)

Om ca en timma ska jag åka och plocka upp Lotta, vi ska till vårt andra hem här. Lotta vill ta någon klass idag, men jag är lite skeptisk. Jag tror bara jag vill köra cardio. Men man kanske kan göra både och..

Anna, i´ve got big news for you! ;)

Jag saknar er

You stay classy Sweden


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0