15 oktober

Har visst gått en vecka sen jag skrev sist..
Helgen i Washington var toppen och jag fick se väldigt mycket som jag aldrig trodde att jag skulle se. Jag har verkligen världens bästa värdfamilj! Tack!
I tisdags blev det ett långt löppass som gick väldigr bra faktiskt. Och på kvällen blev det gymmet.
Igår kväll var det bootcamp igen, men vaderna är som de är så det gick inte bra alls..
Sen i natt så vaknade jag av att jag var äckligt torr i halsen och jättetäppt i näsan.
Min värdmamma har varit snäll och låtit mig ta det lugnt idag så jag fick tre gossip magazines, har tittat på Bonde söker fru och några CSI-avsnitt på eftermiddagen/kvällen. Just nu tittar jag på Grease.
Jag har inte hemlängtan men när man är sjuk vill man bara vara "hemma".
Och oturligt nog har jag blivit mer förkyld under dagen även att jag bara har tagit det lugnt. Jag hoppas att jag mår bättre imon. Har ju min lediga kväll imon och på lördag är det Pumpkin Patch i Old Greenwich och jag ska träffa Marieke och på kvällen är det jobb, och på söndag ska jag leka med Anna. Så jag har inte tid att vara sjuk.

Har lite beslutsångest.. ska försöka komma på något bra.


You stay classy san diego


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0