16 oktober

Dagen har inte varit särskilt händelserik. Har jobbat en timma eller något för jag är fortfarande inte frisk..
Hittade William i tv-rummet här nere idag och han stod på bordet och gav järnet till Black Eyed Peace, haha.
Vissa saker har fått mig att känna mig som världens sämsta människa.. och jag vet inte alls hur jag ska lösa detta. Skulle gärna ha lite tid på mig men.. I´m not a fucking dog so I´m not just gonna sit here and wait. Aja..

Imon har jag varit här i två månader. Två månader ganska länge men det känns faktiskt som om jag har varit här längre. Häftigt att man kan anpassa sig så fort till en ny familj och verkligen trivas så oerhört bra. Och om två månader är jag redan i Sverige igen. Min andra månad här har bara flugit fram så jag antar att jag snart står helt ensam på Newark och ska hitta rätt plan. Det är något jag Inte ser fram emot.
Men det ska bli underbart att få träffa alla. Lisa, mamma, pappa, Sigge, Jossan, syster, Joacim, jag saknar er vääldigt mycket. Klart jag vill åka hem för att träffa er men det hade varit bättre om ni alla hade kommit hit istället för ni skulle också älska det här!

Kvällen spenderas med Tom Bergeron i 4h vilket är ganska underhållande. Nu är det tråkigt nog bara 1,5h kvar.
Imon blir det Pumpkin Patch, fika och mys med Marieke och jobb på kvällen.
Skulle verkligen vilja träna men det är nog inte värt att riskera det.. kan ju få förstorat hjärta och grejer och det låter inte så lockande. Så jag får nog vara duktig och vänta till måndag.

you stay classy sweden


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0