17 oktober

Jag trodde att det skulle bli en ganska tråkig dag, men så blev det inte.
Började dagen med att prata med mor och far. När vi hade lagt på så ringde Lotta och frågade om vi skulle åka till Stamford Mall och shoppa och det är jag inte sen att ställa på, så en timma senare satt vi på tåget till Mallet. Resan tog väl sisodär 5 min och sen fick vi gå lite. Köpte först ett par jeans och en vinterjacka för 40 dollar sammanlagt vilket jag tycker är gaanska bra. Sen köpte jag ett par jättesnygga stövlar för 75 dollar och det var de värda! Så nu behöver jag inte köpa särskilt mycket mer.. har en del julklappar kvar, måste köpa en Halloween-kostym, och sen nånting till juldagen.

Om 45 min börjar jag jobba, kommer nog va ganska lugnt tror jag. Killarna var uppe tidigt som vanligt och härjade, skrek och lekte så de lär bli trötta tidigt. Så det kommer bli TVn för min del ikväll och läsa i min bok Man & Wife.

Imon ska jag leka med Anna :) :)


you stay classy sweden


Glömde skriva innan att Marieke har gjort det roligaste jag har hört på länge. Hon hade varit i Greenwich och skulle åka till Old Greenwich. Hon trodde att tåget hon var på skulle stanna i Old Greenwich, men nej det körde direkt till Stamford så hon såg Old Greenwich skylten flyga förbi.. så när hon väl gick av i Stamford frågade hon en konduktör om hon satte sig på rätt tåg nu och han svarade ja.. Men hon hamnade ändå i Greenwich.. gjorde samma sak igen och hamnade i Stamford. Detta gjorde hon sisodär 6-7 ggr. Så när hon gick på tåget för sista gången sa konduktören, var det inte du som frågade efter Old Greenwich för över en timma sedan? Hahaha.. Resan tog totalt 1,5h som egentligen skulle ha tagit 7 minuter. Bra jobbat! Slår nog tom Annas bullar ;)


Kommentarer
Anna

Haha den resan lät faktiskt ganska otrolih och om det är mina bullar du syftar på så tror jag faktiskt att tågresan tar mina bullar, men det är på mållinjen.

2009-10-18 @ 05:31:07
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/
Malin

haha sötnöt!

2009-10-19 @ 01:37:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0