2 oktober

Dagen har bestått av jobb och shopping och jobb ikväll igen.
Men bara för att jag åkte och köpte varmare kläder och skor så har det ju självklart blivit lite varmare igen bara på några timmar.
Men det sjukaste idag är att jag blev erbjuden jobb efter ca 15 sekunder inne på en affär. Abercrombie & Fitch, där det bara jobbar snyggingar och de har modeller med bara överkroppar inne i affären.
Synd bara att jag inte får jobba med något annat detta året. Annars hade jag lätt jobbat extra där. Men det får vänta tills nästa år. Som det känns nu så kommer några år av mitt liv spenderas i USA. Det är verkligen ett land som måste besökas!
Och just det, det luktar så förbannat gott inne på Abercrombie & Fitch, skulle kunna bo där inne. Herrparfym så det smäller om det!
Vad som blev inköpt idag är: Ett par svarta UGGs (hatar dem, men Lotta säger att de är sköna och jättebra att ha här), sen ett par vad man nu ska kalla dem, svarta kängor heter det, två par skor för under 700 kr är inte illa! Sen blev det en kofta på min nästan nya arbetsplats (och den luktar deras parfym!) en tunnare höstjacka, en lång snyggare t-shirt, pulvervax, trosor och vantar. Letade efter strumpor på barnavdelningen på H&M, men de hade inte såna som de har i Sverige.. Så jag vet inte vart jag ska gå och köpa barnstrumpor..
Strumpor, vinterjacka och stövlar är vad jag behöver mer inför vintern nu men det får vänta tills jag åker till city!

Kan ju även tillägga att när jag skulle hem från mallet körde jag vilse. Har aldrig kört den vägen själv innan. Var på en väg som jag kände igen, men helt plötsligt hamnade jag i gettot som Josh visade mig att jag inte skulle vara i, haha. Men jag insåg efter ca tio minuter att vi har en navigator i bilen och då blev det genast lättare att se vart Main Street var..

Tycker även att Starbucks choklad var betydligt bättre idag, 8 av 10!
Nu blir det jobb om 20 min

you stay classy san diego

På korter jag fick av dem står det: We´re looking for cool, good-looking people to come and represent our brand. Haha



Kommentarer
Anna

Helt okej kropp om man säger så ;)

2009-10-03 @ 14:44:42
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/
Anonym

gaaaanska då! ;) ses vi på silverman´s farm imon? :D

2009-10-03 @ 19:48:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0