20 oktober

Måndagen flög förbi och det var väldigt skönt med sovmorgon. Gick upp vid 10 och sprang en lång löparrunda på 40 min! Sen på kvällen blev det ett pass på gymmet och sen blev jag hämtad av Blair och så åkte vi och träffade fyra andra tjejer på en japansk restaurang i Greenwich. Supergod mat och vi hade jättetrevligt! Sen åkte vi hem till Taylor och hennes giiigantiska hus. Där träffade jag även min nya vän Tack, deras Golden Retriever. Han somnade i mitt knä.
Idag har jag varit väldigt trött. Åkte till gymmet mitt på dagen och sprang och körde lite bröst och bål och marklyft. Har jobbat ikväll men det gick kanon. Spelade massa UNO med William.
Nu ska jag titta på första avsnittet av True Blood och seom det är något att ha och så ska jag äta ett äpple.
Imon börjar jag halv ett, underbart!

you stay classy sweden


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0