21 oktober

Skulle vilja göra min blogg lite snyggare, men jag har inte en aning om hur man gör. Anna? hur har du gjort?

Dagen har varit bra som vanligt. Hade ju sovmorgon till 12.30 idag vilket innebar att jag sov till 10.30 och sen sprang jag min runda på 40 min. Idag kändes den tom som 40 min för jag har sån träningsvärk i skinkorna, baksidorna och i bröstmusklerna. Jobbigt att man ska känna av träningsvärken i bröstmusklerna när man springer..
Sen var det dags att hämta William i skolan och därefter gick vi till Olivers skola för han hade early release idag, sen lekte de på lekplatsen i ca 1,5h. Och när vi kom hem så lekte de med grannarna hela tiden tills föräldrarna kom hem. Dock lagade jag makaroner och korv till dem som de knappt hann äta för de lekte så mycket.
När föräldrarna kom hem så fick jag låna bilen och så åkte jag till gymmet. Blev "bara" 20 min på den jobbiga cross trainern idag och sen körde jag bål och mycket hopprep. Det ena hoppreper är för långt och det andra är för kort och det är väldigt irriterande.
Borde egentligen sova nu men jag kan inte. Har försökt i över en timma, så jag täntke att jag kan lika väl passa på att skriva här.

Imorgon jobbar jag mellan 9-11, och från 16.30 och framåt. Ska försöka laga mammas älskade pastagratäng imon. Jag hoppas verkligen jag lyckas för det är sååååå gott!

För övrigt så flög Obama över Old Greenwich idag. Jag blev livrädd och flög ut när jag hörde alla helikoptrar.. och då sa en av männen osm bygger våran altan att det var presidenten som svävade förbi. När jag sa att jag trodde det var krig, skrattade han och klappade mig på axeln. Haha..

Skulle gärna vilja se lite resultat snart.. tack!

you stay classy san diego


Kommentarer
Anna

haha jag vet inte ens hur jag gjorde...det bara blev men när jag kommer till dig kan vi försöka oss på någonting. om det var mig anna du menade såklart :P haha!

2009-10-22 @ 15:26:56
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/
Malin

självklart var det dig jag menade. du är annan i mitt liv ;) ska bli kanonskoj när du kommer!

2009-10-22 @ 20:46:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0