29 oktober

Har haft mycket att göra antar jag eftersom jag inte har hunnit skriva  blogg på ett tag.. sen tycker jag inte att det är så roligt heller så det kanske är därför också.
Veckan har gått snabbt igen. Jobb, träning, Josh, Lotta m.m.
Igår var jag på världens tråkigaste "fest". Det var genom organisationen som jag är här med.. det var så sjukt pinsamt. Komma dit utklädd, 15 pers i rummet och lyset på. Jippi..

Idag började jag jobba vid 15 och det var väldigt skönt. Men en man vid namn Josh ringde och väckte mig kvart över elva.
Åt ltie frukost, åkte och skulle hålla Toby och Vanessa sällskap på deras lunch i Greenwich men jag ahde bara pengar för att stå en timma så jag gick i affärer en stund i stället. Så jag passade på att köpa en bh, haha..
Och på vägen hen gjorde jag nästan en Anna.. (enligt mamma).
Jag insåg att bensinen var nästan helt slut. Jag som inte ens kan tanka i Sverige, fick leta efter ett ställe där man får full service. Kom ihåg att vi faktiskt har en sån mack här i Old G så jag åkte dit. Då frågade mannen vilken bensin det skulle vara i bilen och hur ska jag veta det? Tur att jag inte hade blont hår just nu.. då hade de nog haft extra roligt åt mig. Men de verkade inte skratta åt mig, de var nog vana. Haha.

Killarna hade simlektion med Josh idag och när vi skulle dit var det världens trafik plus att Olivers lärare släppte ut dem senare än vad hon skulle så vi var givetvis sena. Men sen hade de kanonkul i vattnet och efter det fick de äta på Mc Donald´s och då var de nöjda! Jag jobbar fortfarande, men sitter vid tvn och tittar på CSI. Kom just på att jag har glömt att se veckans Bonde söker fru avsnitt så det ska jag spendera min kväll med.
Hoppas allt är bra där borta

You stay classy Sweden

för övrigt.. imon efter 6.30pm är jag ledig till onsdag morgon :D


Kommentarer
Anna

HAHA, fan va roligt med festen. Kan tänka mig hur det var, vad var du utklädd till? Jag förstår dig med bensinen, det är svårt. Hur fan ska man veta vilken typ man ska ha??? Ja just det, det här är din lång helg. Vad ska du hitta på för skojsigt??

2009-10-30 @ 02:54:55
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0