8 oktober

Igår var det som sagt bootcamp. Fick med mig Marieke och det gick toppen även om vi var väldigt trötta efteråt.
Idag sprang jag bort träningsvärken till gymmet, sen körde jag armar och axlar för första gången sen jag kom hit. Men gör jag som Lotta säger blir det nog bra, haha.
Nu sitter jag och tittar på A walk to remember. Tänker på Fillan när jag ser denna filmen bara för att vi sjunger Only hope nästan lika bra som Mandy Moore. Snart kommer Marieke hit och då ska vi titta på Grey´s Anatomy och äta popcorn :)

Imorgon drar jag och familjen till NYC, ska spendera natten på ett hotell och på lördag morgon drar vi till Washington och kommer hem på måndag kväll! Kommer bli toppen
Mitt önksemål för helgen är att få träffa Obama, men de sa att det kommer bli svårt.. illa.

j


tack mamma och pappa för att ni är världens bästa föräldrar! utan er hade det inte gått så lätt som det gör här borta. vi ses om 9 veckor!

you stay classy san diego


Kommentarer
Anna

åh vad roligt med New York och Washington! Vad ska ni göra för skoj där?

2009-10-10 @ 03:08:19
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/
Malin

hey babe! det var toppen! vi var på olika museum och lekte turister! det var toppen och Washington är verkligen något som du måste åka till! Jag ställer gärna på att åka dit igen så bara fråga ;)

2009-10-13 @ 17:13:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0