Idag sprang jag till en annan "stad"

Låter ju helt sjukt. Som om jag är någon marathonlöpare, men nej. I USA är det så att alla städer och samhällen sitter typ ihop. Så jag tog löpet och sprang till mitt gym i Stamford som tog ca 15-20 min så jag är inte helt dum.
Sen sprang jag hem och nu sitter jag här.
Älskar verkligen att springa!
Om en timma ska jag möta Marieke på Arcadia (ett café) och ha mysigt. Sen i eftermiddag/kväll ska jag leka med Josh. Får se vad vi hittar på

you stay classy san diego


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0