14 september

Förra veckan jobbade jag som sagt 4 kvällar och det var ganska segt.
I fredags åkte jag och Tobias en sväng till Stamford Mall och då hittade jag äntligen mina vita Converseskor i min storlek!
Lördagen var väldigt grå och tråkig så det blev en powerwalk till Lotta på gymmet, sen signa up på ett solarie ställe (sjukt dyrt) och sen spatsera hem med Lotta. Sen efter en timma eller något tog jag bilen och åkte till gymmet. Var riktigt trött så sprang en stund på löpbandet sen satt jag och stretchade i ca 30 minuter..
På kvällen blev det jobb igen..

Och igår var det Scavenger Hunt i NYC. Mitt lag bestod av Tobias, Daniel och en tjej från Estland.
Trots att jag inte vart särskilt nöjd med lagmedlemmarna och då menar jag inte Tobias! så placerade vi oss ganska bra. Vi fick i alla fall ett kort på Starbuck som var fyllt med heeela 5 dollar!

Efter tävlingen gick jag, Vanessa, Pernilla och Tobias runt i NYC! Det var MTV Video Music Awards igår så vi fick se Taylor Swift spela live på Times Square och det var häftigt!
Efter några timmars spatserande var alla helt döda så vi tog tåget hem!
Tack för en toppendag

Idag har jag varit ute på en lång morgonpromenad, ätit världens godaste multigrain bagel och yoghurt. Börjar jobba om en halvtimma, jobbar fram till sex. Sen blir det gymmet med Lotta!

you stay classy san diego



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0