19 september

Även denna vecka flög förbi. Tycker det är tisdag och torsdag hela tiden. Tisdagar tvättar jag barnens kläder och på torsdagar får jag lön.
Vädret har varit blandat. Både suupervarma dagar med sol och även två dagar som var lite kyligare med regnskurar. Men idag har det varit lite höstigt även att det har varit över 20 grader och soligt.
Igår kväll var jag Toby, Josh och Joshs kompis Kevin och bowlade någonstans nära NYC. Jag vann över dem i båda serierna, woho.
Kom hem runt ett på natten och idag var det uppstigning vid halv nio för Toby hämtade mig vid 8.55 för vi skulle till IKEA i New Haven med Vanessa och Pernilla (två andra au pairer).
Bästa delen på IKEA var självklart Swedish Food Market! Hittade Pågens Gifflar!! Så min dag blev kanon!
Sen blev det hemfärd och då satte jag mig en stund i solen och läste Love the one you´re with. Den kommer handla om mig i framtiden.. Om nån vill veta varför så skriver jag ett mejl.
Efter ca en timma i solen tog jag cykeln till Tod´s Point, det är där stranden är men även som Lövhult så det finns lite löparslingor och sånt. Så jag cyklade ut dit och så sprang jag ett varv, vilket motsvarar 5 km. Men jag var inte trött när jag kom tillbaka och kände mig dålig om jag inte sprang ett varv till så jag stretchade ut de stora klumparna på benen och sprang ett varv till. Och det kändes så bra, andningen var bra och benen mådde ganska bra. Så det blir en mil imorgon också!
Imorgon ska vi äta kräftor här hemma med några andra familjer. Sen tror jag att jag ska träffa Victor en stund och gå en runda.

jag saknar er där hemma. men som liam sa, det är snart jul och då ses vi!

You stay classy san diego



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0